| |
|
| |
Agenda Llatinoamericana Mundial 2010 |
n dels plaers més intensos de la meva feina és quan les bones idees es consoliden en el temps gràcies als esforços de molta gent amb ganes de fer coses pels altres. Aquesta informació que llegeixes és una bona mostra d'això: la Setmana Solidària del Centre cívic Santa Eugènia, d'enguany.
Pau Martinell Castanys és director Centre cívic Santa Eugènia
EL PASSAT DIVENDRES 20 de novembre
> El Dret a la identitat, debat en el marc dels Drets dels Infants.
EL PASSAT DILLUNS 23 de nov.
A les 6.30 de la tarda, es va presentar el projecte Una mirada des del sud, de DESOS Opció Solidària.
EL PASSAT DIMARTS 24 de nov.
A les 8 del vespre, vídeo-fòrum La historia de las cosas, dinamitzat per DESOS.
EL PASSAT DIJOUS 26 de nov.: presentació d'aquest material audiovisual
A les 8 del vespre, acte central de la Setmana Solidària: es va presentar l'Agenda Llatinoamericana Mundial 2010: Salvem-nos amb el planeta, a càrrec de l'educador Josep Planas; i el material audiovisual No cal anar lluny per a ser solidari: la veu de la gent del Centre Cívic Santa Eugènia amb la participació de Ramon Macaya -president de l'Associació de Veïns Santa Eugènia-, Pau Martinell -director del Centre cívic- i dels alumnes de l'Escola d'Adults... tot amanit amb un piscolabis final.
EL PASSAT DIVENDRES 27 de nov.
A les 7 de la tarda, Una mirada diferent a Xauen, te i tertúlia sobre els projectes de cooperació cultural Alhandka.
EL PASSAT DISSABTE 28 de nov.
De 4 de la tarda a 8 del vespre, botiga de comerç just d'Intermón-Oxfam, fira de trastos infantil, jocs de carrer a càrrec de La Faràndula Social i xocolatada per a tothom.
TOT EL MES de novembre
Mostra d'exposicions: Consum responsable (CeDRe) i Una mirada des del sud (DESOS opció solidària).
Entitats organitzadores: AV Santa Eugènia, La Bombeta, GESICP, Casal Infantil Santa Eugènia, Ateneu Naturalista, Escola d'Adults, Fundació per la Pau, Comissió Agenda Llatinoamericana Mundial, Intermón-Oxfam, eldimoni.com [periòdic-e], Faràndula Social, CODENAF Girona, DESOS Opció Solidària, Mou-te en Bici i Centre cívic Santa Eugènia
... i també al barri de Sant Narcís
> Setmana Solidària de Sant Narcís: torna la Sopa de pedres (dis. 28 de nov.)
> La pintada de les pedres solidàries amb Mercè Castellà (el passat dissabte -21 nov.-)
:: Històric 2008
> La Setmana Solidària de Santa Eugènia de l'any passat
... i també al barri de Sant Narcís: > La Setmana Solidària de Sant Narcís de l'any passat
> A Sant Narcís, sopàvem «Sopa de pedres» i l'«Agenda Llatinoamericana», de postre |