![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() |
|
Aquest any, Santa Eugènia de Ter ha estat present a les barrakes de Fires de Sant Narcís amb la parada que, per primer any, organitzaven conjuntament el Club Esportiu de Ter (CESET) i el Club d’Escacs, ubicada justament a sobre de les escales, al costat del pont d’entrada lateral a la Copa.
El fet de participar amb una parada a la Copa representa l’oportunitat d’obtenir uns recursos econòmics molt necessaris per a les dues entitats, per aquest motiu i amb la voluntat de compartir uns moments amb tots vosaltres us preguem que teniu a bé considerar la barraka de·Can Gibert com a vostra, com el lloc de trobada on sopar i prendre un refresc amb els amics i veïns.
Hem editat un cartell conjunt en el qual ens hem permès la llibertat d’identificar-nos com a membres de la Mancomunitat·Can Gibert; la voluntat és que cada any hi estiguem representats i, sigui qui sigui la/es entitat/s que l’organitzin, representi la unió d’un territori.
Miguel Garcia (CESET) i Jordi Vidal (Club Escacs)