/Hemeroteca
Santa Eugènia · Sant Narcís · Can Gibert del Pla · la Rodona · Güell-Devesa · Mas Masó · Hortes i ribes
dijous, 15 maig de 2025 | 3a Època | Edició núm. 16.174 | Pla de Ter (Gironès)

Els mil i pico

: : Els mil i pico París rep els alumnes de 2n de Batxillerat de l'INS Santa Eugènia: una experiència única Fa uns dies, els alumnes de 2n de Batxillerat de l'Institut Santa Eugènia, ara ja graduats, vam fer l'esperat viatge de final de curs 2017-2018 i vam visitar París. Des d'un inici vam sortir de Girona amb il·lusió, emoció i nervis. Després d'un llarg viatge en avió i autobús vam arribar a l'hotel, on ens…

ElDimoniFotos

ElDimoniTV

Sies.tv

Els wics a l'Ajuntament de Girona, amb la regidora Cristina AlsinaFOTO: PEDRESDEGIRONA.COMEls wics a l'Ajuntament de Girona, amb la regidora Cristina AlsinaFOTO: PEDRESDEGIRONA.COM
: : Hemeroteca > El Dimoni de Santa Eugènia de Ter (2003-2018) | 15·05·2011

Els WICCAC (Webmestres Independents en Català, de Cultura i d’Àmbits Cívics) realitzen la seva trobada anual a Girona, en Temps de Flors

El Dimoni |

Dissabte passat -14 de maig- l’agrupació dels WICCAC (Webmàsters Independents en Català, de Cultura i Àmbits Cívics) va celebrar la seva 12a trobada, en aquesta ocasió a la ciutat de Girona, coincidint amb el Temps de Flors [fotos: kontrolweb.cat] i amb els 10 anys de constitució del col·lectiu (febrer de 2001).

Una representació dels wics va ser rebuda a l’Ajuntament de Girona per la primera tinenta d’alcalde de l’Àrea de Desenvolupament Local i Promoció de la Ciutat, Cristina Alsina. Després de la benvinguda institucional, els wics van visitar la ciutat i van realitzar un dinar de treball a Can Lloret de la plaça Independència. L’organització de la trobada va anar a càrrec d’eldimoni.com; les fotografies oficials de la recepció són de pedresdegirona.com.

WICCAC [wiccac.cat] és una agrupació de webmestres que no estan lligats a organismes oficials ni entitats comercials ni professionals ni grups polítics; que tenen propòsits culturals o cívics, i que treballen en català.

La finalitat de WICCAC és posar en contacte els webmestres independents, intercanviar opinions i experiències i ajudar-se mútuament. Així mateix, impulsar la normalització d’ús de la llengua catalana a internet i promoure internet com a àmbit de cultura i civisme.

El Baròmetre de l’ús del català a internet és una de les eines més conegudes del treball col·lectiu de WICCAC. La darrera actualització d’aquest Baròmetre és del passat 25 d’abril.

Joan Soler i Teresa Visa (Barcelona) de kontrolweb.cat
Caterina Anducas i Paco Recio (Barcelona) de cataweb.cat
Carles Gómez Borràs, Mercè Sancho, Agustí Pujadas i Marta Garriga (Vilanova) de queduri.cat
Albert Barnosell Jordà i companya (Verges) de dexcursio.net i laprocessodeverges.com
Llorenç Vallmajó Riera (Girona) de filopolis.net i llor.wordpress.com
Fèlix Xunclà i Assumpció Parés (Girona) de pedresdegirona.com
Manel Mesquita (Santa Eugènia de Ter) d’eldimoni.com

0
Tinc més informació
Comentaris

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.

El Dimoni de Santa Eugènia de Ter (Gironès)
Carrer de l'inventor i polític Narcís Monturiol i Estarriol, 2
La Rodona de Santa Eugènia de Ter · CP 17005 Gi
Disseny i programació web 2.0: iglésiesassociats
Col·laboració programació web 1.0: botigues.cat
Disseny i programació web 1.0: jllorens.net
eldimonidesantaeugeniadeter@eldimoni.com

Consulta

les primeres edicions impreses i digitals

Coneix la història
d'El Dimoni des de 1981

Publicitat recomanada

Membre núm. 66 (2003)

Membre adherit (2003)

Premi Fòrum e-Tech al millor web corporatiu
de les comarques gironines atorgat per l'AENTEG (2005)

Finalista Premis Carles Rahola
de comunicació local digital (2011)


Nominació al Premi
a la Normalització
Lingüística i Cultural de l'ADAC (2014)