![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() |
|
La primera rua de Carnestoltes Jove -9 de feber- dels barris de, Can Gibert del Pla i es va formar amb un començament extraordinari. Era el primer any i l’objectiu era poder fer quelcom per anar millorant i acabar fent-ne una celebració com Déu mana. Amb tota la feina de l’organització, la força de voluntat de la gent i les ganes de fer una cosa amb i pels joves, va fer que l’objectiu s’assolís amb bona nota.
La rua va començar amb l’actuació de Xirois -el seu primer aniversari: felicitats continueu així!- que van animar la ruta de la comparsa juntament amb música de fons. Un cop feta la ruta, varem tornar a entrar al pavelló on s’esperava una nit amb molta gresca. Les actuacions van començar amb una exhibició de capoeira*, tot seguit dos concerts en directe i una exhibició de breakdance. Per tancar la celebració, música actual amb la que tothom va poder ballar i fer festeta bona!
El Carnesoltes Jove és una proposta que té una gran trajectòria per endavant i no tinc cap dubte que si seguim forts com aquest any, l’any vinent aconseguirem major assistència, més grups i en resum més xauxa!
M’agradaria acabar l’escrit fent una definició de diccionari sobre joventut: període d’existència d’una cosa que està en ple desenvolupament. I quina raó que té! perquè aquests joves tenim molt a dir i molt a fer!
Visca els joves de!
Visca els joves de del Pla!
Visca els joves de!
Miquel Claparols i Fulcarà és monitor de La Patuleia del
*Genial panoràmica de 360º de l’Assoc. de Capoeira Canigó, que també participa en el Carnestoltes [feu clic damunt aquesta foto]