![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() |
|
Us passo tota la documentació sobre el Festival Pepe Sales, que aquest any està dedicat a l’escriptor Roberto Bolaño (Santiago de Xile, 1953 – Blanes, 2003) on els Dimonis de i vam participar divendres (20h) -a la inauguració, al Centre Cultural la Mercè- i dissabte 23 (19.30h), pels carrers de la ciutat de Girona, amb motos i poesia.
El Festival d’Art Independent Pepe Sales activa i dóna a conèixer fets culturals, lliures dels condicionaments estipulats per la indústria i el mercat majoritaris. És un festival urbà, de participació ciutadana, que fomenta i difon la creació independent en tots els seus àmbits.
El Festival Pepe Sales és un espai de trobada de creadors i d’intercanvi de coneixements que inclou, en el seu programa exposicions, cinema, pensament, instal·lacions, performances, música, fotografies, dansa, poesia, etc.
Més de 100 artistes, organitzadors i col·laboradors treballen de manera gratuïta per desvetllar consciències, fomentar el pensament, originar idees i activar projectes. Els artistes -creadors d’art en qualsevol de les seves formes- i organitzadors, comparteixen amb el públic les seves creacions al voltant de l’obra i el temps de l’autor objecte de l’homenatge.
Dedicat cada any a un creador independent (a Pepe Sales, que li dóna nom, Miquel Bauçà, Pedro Casariego, Lluís Vilà, Santa Teresa de Jesús, Juan Eduardo Cirlot, Renè Vivien). El Festival proposa un exercici de reconeixement i de recerca tot recuperant i divulgant la figura i el llegat d’aquests autors.
Organitzat per la Penyora Cultura
Programa d’activitats > festivalpepesales.org/pdfs/ProgFPS16.pdf
Vídeo presentació > youtu.be/n8IMOr4fs1c
La Xarxa Ràdio – Fem Girona >