| |
|
| |
Bones festes, des de l'av. Sant Narcís FOTO: EL DIMONI |
El passat dissabte -28 nov.- ha tingut lloc la 2a encesa de llums de Nadal al barri de Sant Narcís. Les dues Associacions de Comerciants de Sant Narcís han organitzat diverses activitats per donar pas a la il·luminació dels carrers. Les entitats -un cop més- han demostrat el seu compromís amb el medi ambient utilitzant diversos leds ecològics a l'hora d'enllumenar els carrers de Sant Narcís. Les associacions han optat per distribuir diverses figures lluminoses a les diverses interseccions dels carrers del barri.
L'Eix Comercial Girona Centre, que suposa el 80% aproximadament del total de la il·luminació nadalenca de la ciutat de Girona, i els comerciants del barri de Sant Narcís s'han acollit a la implantació de llums led exclusivament en els seus carrers, fet que redueix el cost del consum considerablement.
EL PASSAT DISSABTE 28 de novembre: el programa
2a encesa de llums de Nadal al barri de Sant Narcís Plaça de la Mare de Déu de Montserrat / Passeig d'Olot 4 de la tarda: animació infantil amb Jordi Tonietti i el seu músic 5.30 de la tarda: xocolatada popular I després... 2a encesa de llums de Nadal al barri Organitzen les dues Associacions de Comerciants de Sant Narcís |