| |
| |
|
| |
Els mossos detenint el conductor, amb el BMW i el cotxe patrulla accidentats FOTOS: EL DIMONI |
Salta semàfors, envesteix cotxes i intenta atropellar vianants. Els Mossos van detenir la tarda de dissabte un veritable kamikaze que circulava amb un BMW per Girona fent grans temeritats i que va acabar xocant frontalment amb un altre turisme, amb el cotxe patrulla que el perseguia i amb un tercer vehicle. El conductor temerari va ser detectat al barri de Can Gibert del Pla i va travessar tot Sant Narcís i Santa Eugènia conduint a molta velocitat, saltant semàfors, envestint cotxes aparcats i posant en perill els vianants.
| | | | | Dissabte 22 d'octubre, a la Rodona, a 2/4 de 5 de la tarda: aparatós accident, amb mossos inclosos, a l'encreuament av. Sant Narcís / c. Santa Eugènia de Ter | Una patrulla de Mossos de Girona que anava a fer una gestió a la comissaria de Salt va detectar que un BMW circulava per la zona de Can Gibert del Pla com si els carrers s'haguessin convertit en el circuit de Montmeló. El turisme anava a molta velocitat i els mossos li van cridar l'alto. El conductor encara va accelerar més la marxa i va travessar tot el barri, i també el de Sant Narcís prement l'accelerador fins al màxim. Va passar per carrers molt estrets, emportant-se els retrovisors dels cotxes aparcats i intentant atropellar vianants. Quan circulava per la carretera Santa Eugènia de Ter, en direcció contrària i per un carril reservat al bus, va col·lidir frontalment contra un Fiat Punto que venia de l'avinguda Sant Narcís.
| | | | | La seqüència dels fets. A l'accident es van veure implicats cinc cotxes | El cotxe patrulla també va quedar accidentat i de retruc, el turisme que anava darrere del Fiat. Així es va posar punt i final a la cursa del kamikaze, que va ser detingut. Entre els implicats, només la conductora del Fiat va patir ferides, lleus. [23·10·2005 · El Punt] |
|